Zabawię się dzisiaj w krytyka wystroju wnętrz i opiszę co podoba mi się w tym salonie, a co bym raczej odpuściła.

Chociaż tego drugiego jest mniej.

Znalazłam zdjęcie na Pinterest, kiedy szukałam inspiracji na salon. Jest coś w tym salonie co mi się podoba i coś co nie do końca mi się podoba. Sofa jest rewelacyjna jednak ilość poduszek jest zdecydowanie przesadzona. Nie wiem gdzie teraz miałaby usiąść. Poduszki same w sobie są piękne, oprócz tej w gwiazdy. Ława jest moim zdaniem za duża i nie w tym kolorze co trzeba. Wydaje mi się, że powinna być biała. Świeczki na stole są piękne tak samo jak i podkładki. Okno jest cudne, a ozdoba jeszcze piękniejsza. Serduszko, lampion i kwiatek czynią cuda. Choć zasłony się są najgorsze nie rozumiem dlaczego karnisz jest taki duży, skoro na ścianie wiszą zdjęcia…

